Rådgivning

Juridiske dokumenter


Giv jeres ledere en lettere hverdag og jeres medarbejdere mere tryghed i hverdagen med oprydningspakken, som består af:Opdatering og opgradering af personalejuridiske dokumenter, regelsæt og guidelines.

Hvornår har I sidst haft en gennemgang af jeres ansættelseskontrakter og sikret, at alle bestemmelserne stadigvæk lever op til loven?
Vi hjælper jer med at få et overblik over jeres eksisterende personalejuridiske dokumenter. Vi tilføjer det, der mangler, men vi er heller ikke blege for at fjerne det, der er for meget. Hvis I fx ikke har en personalehåndbog, hjælper vi jer meget gerne med at udforme en, der er skræddersyet til jeres behov. En personalehåndbog behøver ikke være tyk – den skal bare indeholde de rette regler og retningslinjer. Vi er med jer hele vejen gennem processen, og vi står klar med al vores viden og mange års erfaring, så vi får skabt det helt rigtige til jeres virksomhed.
Her er forslag til, hvad vi kan hjælpe jer med at opdatere, udforme eller udfase:
• Ansættelseskontrakter
• Klausuler
• Bonusaftaler
• Stillingsbeskrivelser
• Juridiske skabeloner til advarsler, opsigelser, barsel og sygdom mm.
• Personalehåndbøger
• Guidelines
• Personalepolitikker f.eks. sygepolitik, telefonpolitik og persondatapolitik.

Indholdet af denne pakke bliver sammensat individuelt i forhold til jeres virksomheds situation.